Привіт! Ми — YNEL, і ми обожнюємо те, що робимо.

Ми ретельно відбираємо та викуповуємо одяг, вкладаючи багато часу та зусиль, щоб забезпечити найвищу якість продукції та сервісу. Заключаємо контракти на поставку одягу з-за кордону, співпрацюємо з брендами Азії і просуваємо нову культуру одягу в світ.✨

Ось основні умови замовлення та повернення:

1. Термін очікування

При замовленні одягу під замовлення термін виготовлення та доставки становить в середньому 14-21 робочих днів. У разі форс-мажорних обставин (наприклад, затримки на митниці в Німеччині чи Україні) термін може бути продовжено на 5-10 робочих днів.

2. Відмова від замовлення

Якщо ви погодилися з термінами та внесли завдаток, а потім вирішили скасувати замовлення або повернути товар, завдаток не підлягає поверненню. Якщо ви оплатили товар повністю, ми повернемо суму за винятком завдатку. Це необхідно для покриття витрат на товар і доставку з-за кордону. Також зверніть увагу, що якщо ви не оглянули товар на пошті, це вважається передчасною відмовою.

3. Повернення товару

Обмін та повернення одягу діє 1 добу❗️
Тобто ви забрали в 16.00, прийшли додому, поміряли і зрозуміли (розмір не підійшов - відправте нам назад протягом 24 годин на ті самі дані від кого ви отримали (вказані на упаковці - стікер нової пошти), або напишіть туди де оформили замовлення

Якщо ви забрали товар з Нової Пошти і хочете зробити повернення без обміну на іншу річ ми вам повертаємо усю суму ❗️

Після відправки скиньте нам номер ТТН, (чек відправки), також ви повинні оплатити доставку назад

Коли ви вносите оплату, ви погоджуєтесь з нашими умовами, дякуємо за розуміння та бережіть себе

Щоб мати право на повернення, ваш товар повинен бути:

  • Збережений у тому ж стані, в якому був куплений.
  • Не використовувався.

Товари, які не підлягають поверненню:

  • Подарункові карти
  • Завантажені програмні продукти

Для завершення повернення нам потрібна квитанція або підтвердження покупки.

Важливо

Ми не є ритейлером, оптовим або роздрібним магазином, а спеціалізуємося на викупі і доставці оригінальних товарів.

Часткове відшкодування можливе в таких випадках:

  • Товари, що не знаходяться у первісному стані, пошкоджені або з відсутніми частинами з причин, що не пов'язані з нашою помилкою.
  • Товари, повернені більше ніж через 14 днів після доставки.

Якщо повернення буде схвалене, кошти будуть повернуті на вашу кредитну картку або інший спосіб оплати протягом 5 робочих днів.

Проблеми з відшкодуванням:

  • Перевірте свій банківський рахунок.
  • Зверніться до компанії, що видала кредитну картку.
  • Якщо ви все ще не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами за адресою [email protected] або через соціальні мережі.

Продаж товарів: Повернення можливе лише для товарів за звичайними цінами. Товари, куплені на розпродажі, не підлягають поверненню.

Для повернення товару надішліть його на адресу нашого складу. Дізнатися деталі можна у наших менеджерів. Ви несете відповідальність за витрати на повернення товару. Вартість доставки повернення не повертається.

Залежно від вашого місцезнаходження, час, протягом якого ваш повернутий товар може дістатися до нас, може варіюватися. Для дорожчих товарів радимо використовувати послугу відстеження або страхування доставки. Ми не гарантуємо отримання повернутого товару.

Зв’яжіться з нами за адресою [email protected] або через соціальні мережі для питань, пов’язаних із поверненням та обміном.

Дякуємо за розуміння та бережіть себе!